Home»ВОДЕЩИ НОВИНИ»Срина се системата на ГКПП „Капъкуле“, има опашки от коли

Срина се системата на ГКПП „Капъкуле“, има опашки от коли

Срив на компютърната информационна система на турските митници усложни трафика на ГКПП „Капъкуле“ към входа за Турция.

С усложнената обстановка на място се запозна и дипломатически служител от ГК Одрин днес по обяд, съобщиха от МВнР.

Образували са се опашки от изчакващи автомобили и автобуси, като са напълно блокирани на вход към Турция, както турският, така и българският пункт.

При проведените срещи със служители на ГК-Одрин и българските гранични власти, турските гранични и митнически органи са заявили, че предприемат необходимите мерки за отстраняване на срива. Създадена е организация, включително като е увеличен значително и личният състав, с цел да поемат натрупаните опашки и повишения трафик през празничните за България дни. Отворени са всички трасета на влизане в страната за леки автомобили и 3 трасета за автобуси. Понастоящем трафикът се обслужва ръчно, като турските гранични власти ще заработят на максимален капацитет след отстраняване на техническия проблем.

Генералното консулство в Одрин е в непрекъсната връзка с турските гранични и митнически власти и при необходимост има готовност да реагира.

При необходимост от съдействие българските граждани могат да се обадят на:

Телефон: 0090 284 214 06 17;

Дежурен телефон в извънработно време в работни дни: 0090 533 7396140 ;

Дежурен телефон в почивни и празнични дни: 0090 533 6298164. БГНЕС

___________ (!) Всички права на публикуваните новини, статии и снимков материал са запазени. Новините, статиите и снимковият материал не могат да бъдат използвани без изрично разрешение, дори да се посочва източникът им.