Home»ВОДЕЩИ НОВИНИ»Какви предимства предлага пазаруването „Втора ръка“?

Какви предимства предлага пазаруването „Втора ръка“?

„Идеята на пазаруването на дрехи „Втора ръка“ е, че дрехата, която намираш, е уникална по някакъв начин. Тоест, тя не е в търговската мрежа. Няма да видиш още петима души, които я носят. Това разказа в интервю за БГНЕС Ненко Тороманов, собственик на онлайн магазин за дрехи втора употреба.

„Най-общо казано, това са дрехи, които преди това са използвани от някой друг и в последствие са стигнали до търговската мрежа. С други думи могат да имат нов собственик. Идеята е, че те могат да бъдат много запазени и дори някои от тях са носени само веднъж или два пъти. Което предполага, че качеството им е добро. Аз лично нося много такива дрехи и по нищо не им личи, че са втора употреба“, казва Ненко Тороманов.

„Това са стоки, които са произведени в цял свят.Има стоки и от големи брандове. Вълнуващо и предизвикателно. Пък и човек може да закупи дреха на много ниска цена“, споделя още Тороманов.
„Според мен се наблюдава мода при „Секънд хенд“ пазаруването. Особено последните години тук при нас в България, докато в чужбина си е практика, която се случва от доста дълго време. Практика е хората да препродават или даряват своите дрехи. Организират се пазари с такава насоченост. Накратко хората отиват и носят своите запазени дрехи. Дори има и цели уеб сайтове, които функционират и печелят на базата на продадени дрехи в целия свят. Така, че това е тенденция“, коментира още той.

„Със сигурност не мисля, че хората, които пазаруват „Секънд хенд“ имат по-нисък стандарт на живот или по някакъв начин нямат пари. Имам доста приятели, които пазаруват от такива магазини само защото им харесват дрехите, които намират там. Разбира се, всеки има вкус и право на избор. Идеята ни не е да казваме на хората какво да носят и какво не. За хората, които се чудят дали да пробват, тъй като не биха носили дреха, която е имала предишен притежател ще кажа, че тези дрехи се обработват и дезинфекцират стриктно“, изтъква Тороманов.

„Заедно с моя екип скоро ще стартираме онлайн магазин. За продажба именно на такъв тип дрехи. Това ще бъдат дрехи, които са наистина много внимателно подбрани. Те биват в много добро или отлично състояние. Предлагаме селекция от световно известни брандове. Дрехите ни са повече ежедневни и елегантни. Не залагаме на спортни. Според мен онлайн може да се достигне до повече хора. Добре знаете, че в момента има огромна тенденция на онлайн пазаруване. Със сигурност и физическото пазаруване има своя плюс. На този етап ще бъдем онлайн“, казва Тороманов.

Пазаруването на дрехи „Секънд хенд“ може да пребори мол културата в България. Първо, защото всяка една ниша си има определен тип хора, които тя таргетира. Второ, мол културата предполага една много бърза употреба на дрехи. Обикновено по моловете се предлагат дрехи с много ниско качество“, смята той.

ПОДКРЕПЕТЕ НИ

(!) Всички права на публикуваните новини, статии и снимков материал са запазени. Новините, статиите и снимковият материал не могат да бъдат използвани без изрично разрешение, дори да се посочва източникът им.